Webshop FAQs

Alles wat u wilt weten over de Blickle webshop

  • 01 Hoe krijg ik toegang tot de webshop?
    U kunt zich registreren via het contactformulier. Kies als onderwerp "webshop registratie" en voer uw gegevens in. U ontvangt dan een e-mail met een bevestigingslink. Klik op deze link om uw registratie te voltooien. Op de startpagina kunt u uw individuele wachtwoord invoeren.
  • 02 Kan ik me met mijn wachtwoord voor de CAD-download in de webshop aanmelden?
    Ja, u kunt gratis CAD-bestanden downloaden met uw toegangsgegevens voor de webshop zonder verdere registratie.
  • 03 Kan ik als privépersoon in de webshop aankopen doen?
    Nee, de webshop is uitsluitend bestemd voor zakelijke klanten.
  • 04 Kan ik als bestaande klant in de webshop aankopen doen?
    U kunt zich via het contactformulier aanmelden voor de online shop door "webshop registratie" te selecteren. Selecteer de optie "bestaande klant" en voer uw klantnummer in. Als u dit niet bij de hand hebt, vindt u het op alle officiële documenten – offertes, bestellingen of facturen.
  • 05 Hoe kan ik producten in mijn winkelmandje plaatsen?
    U kunt producten aan uw winkelmandje toevoegen via de productdetailweergave, de productzoeker of de overzichtspagina nadat een zoekopdracht is uitgevoerd.
  • 06 Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
    Als Nederlandse klant kunt u uw bestelde artikelen ook in het buitenland laten bezorgen. Voer hiervoor de andere ontvanger van de goederen in het bestelproces in als deze nog niet in uw klantenbestand is opgeslagen. Let op de btw die moet worden toegevoegd voor leveringen in het buitenland.
  • 07 Kan ik de goederen naar een ander leveringsadres laten sturen?
    Ja, u kunt tijdens het bestelproces een andere geadresseerde invoeren. Deze wordt toegevoegd aan uw selectie van mogelijke ontvangers voor toekomstige bestellingen.
  • 08 Waarom kan ik geen prijzen zien?
    Na het inloggen ziet u uw klantspecifieke prijzen en voorwaarden.
  • 09 Wat moet ik doen als ik als eigenaar van een klein bedrijf geen btw-nummer heb?
    Neem in dit geval contact op met uw persoonlijke contactpersoon. Deze zal u handmatig registreren in de webshop.
  • 10 Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de webshop?
    In het algemeen zijn alle gebruikelijke betalingsmogelijkheden beschikbaar – vooruitbetaling, factuur, Mastercard, VISA, onmiddellijke overschrijving. De selectie kan variëren afhankelijk van het land en het bestelvolume.
  • 11 Hoe kan ik artikelen retourneren?

    Als u niet tevreden bent met uw artikelen, kunt u deze naar ons terugsturen. Neem hiervoor contact op met uw persoonlijke contactpersoon.

  • 12 Waar kan ik de verzendvoorwaarden bekijken?

    Onze verzendvoorwaarden vindt u hier.